Voit hakea keskusteluryhmiä täältä ja rekisteröityneitä jäseniä täältä
Blogi
14.4.2025
Ruokavienti kaipaa uusia ideoita kasvaakseen. Private label -valmistajana olet uusimpien trendien äärellä.
Kirjoittaja: Finlabel-hanke
8.11.2024
Maaseutu sai syyskuussa uuden suunnan ja äänen, kun Maaseutuleirillä 2024 luotiin Maaseudun eeppinen ydin ja brändikirja. Tämä teos, jota voidaan kuvailla sekä yhteiseksi työkaluksi että rohkeaksi manifestiksi, tiivistää suomalaisen maaseudun ytimen: sen vahvan, rehellisen ja ankaran luonteen, joka kumpuaa perinteistä, luonnosta ja ihmisistä. Brändikirja on syntynyt lähes 40 maaseutuilijan yhteistyöllä, heijastaen moninaista näkökulmaa, jota maaseutu Suomessa edustaa.
Kirjoittaja: Piritta Syrjälä, Aktion Österbotten
18.9.2024
Ruoan markkinointiin ja vientiin tarvitaan yhteinen visio ja strategia. Toimivia malleja löytyy maailmalta. Yksi niistä on italialainen Eataly.
Kirjoittaja: KIKE-hanke / Anu Ruusila, Cordial Communications Oy. Kuva: pixabay.com
10.9.2024
Elintarvikevinnissä maabrändillä on väliä, eikä silloin kannata pelata varovasti ja varmaan päälle. Tarvitaan rohkeutta ja johdonmukaista viestiä.
Kirjoittaja: KIKE-hanke
Uutinen
14.6.2022
Tietokortti
04.04.2025
08.11.2024
Live-tapahtuma
28.5.2025 klo10:00 - 16:30
3.4.2025 klo9:00 - 12:00
Webinaari
18.3.2025 klo9:00 - 11:00
Koulutus
25.3.2025 klo8:30 - 15:00
Tapahtuman järjestää: Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu, Maa- ja kotitalousnaiset Itä-Suomi, ProAgria Itä-Suomi