Osallistujatarina Hanna-Liisa Nousiaisesta
” SYO:n hankekoulutus OY aiheesta osui itselleni sopivaan saumaan alettuaan syksyllä 2024. Maitotilamme oli tuolloin pari vuotta pyörinyt yhtiömuodossa, niin webinaareistakin sai ihan eri tavalla irti. Laskelmapohjat olivat huippuhyviä ja niistä riittää pureskeltavaa pitkään. Teams oli kätevä tapa osallistua ja olla yhteydessä toisten viljelijöiden kanssa. Innostuin lisäksi opiskelemaan johtamisen erikoisammattitutkintoa, joten kaikin puolin on ollut antoisa matka.”
Hanna-Liisa Nousiainen, Vanhapaikan Tila OY
Katariina Kalliokoski
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tiliKommentit
1
Olipas kiva palaute, hyvää työtä!