Julkinen hankekuvaus
Hankkeen päätavoite on edistää Uudenmaan ruokatuotannon kasvua koronakriisin aikana ja sen jälkeen, sekä tukea yritysten kykyä rakentaa uutta, digitaalista, lisäarvoa tuottavaa, kannattavaa liiketoimintaa, avata vientimahdollisuuksia, sekä lisätä ja tiivistää ruokasektorin toimijoiden yhteistyötä ja verkostoitumisen avulla kasvattaa alan kilpailukykyä. DIGIFOODEX -hanke selvittää ja parantaa uusmaalaisten pk-elintarvikeyritysten valmiuksia Covid-19 pandemian aiheuttamiin toimintaympäristön muutokseen reagointiin ja elintarvikeviennin digitaalisen markkinoinnin tarpeisiin vastaamiseen. DIGIFOODEX -hanke tuottaa uusmaalaisille elintarvikeyrityksille keinoja uuden muuttuneen sähköisen markkinoinnin ympäristön haltuunottoon.DIGIFOODEX -hankkeessa selvitetään maailman markkinoilla käytössä olevien digitaalisen markkinoinnin ratkaisu-ja, uusmaalaisten yritysten digitaalisen vienninedistämisen tarpeita ja annetaan yrityksille uusia keinoja sähköisen vientimarkkinoinnin toteutukseen ajanmukaisin ja vientimarkkinoille sopivin keinoin.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
157323
Aloituspäivämäärä
02.05.2021
Loppumispäivämäärä
13.10.2022
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.2 Uusien tuotteiden ja menetelmien kehittäminen
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Tiedonhankintahanke, teollinen tutkimus (tuki 80 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili