Julkinen hankekuvaus
Digitaalisuuden merkitys on konkretisoitunut viimeistään vallitsevan poikkeustilan myötä. Samaan aikaan digiloikka aiheuttaa kuitenkin edelleen päänvaivaa, osalla yrittäjistä ei ole riittävää osaamista ja osa tarvitsee tilanteen päivitystä vanhoihin toimintatapoihin. Monilla yrityksillä on vielä hyödyntämättä iso osa digimarkkinoinnin- ja myynnin potentiaalista. Digitaalinen maailma sisältää erilaisia kaavoja ja toistuvia tehtäviä, joita oppimalla on mahdollisuus luoda omalle yritykselle toimiva digimarkkinoinnin moottori. Toistamalla, kokeilemalla ja muutoksilla sekä sitkeällä tekemisellä pienikin yritys pääsee hyödyntämään hyödyllisiä työkaluja, kanavia ja tekniikoita. Tavoitteena on aktivoida, innostaa ja luoda mahdollisuuksia myynnin kasvuun ja kehittymiseen yrittäjien digimyynnin- ja markkinoinnin osaamista lisäämällä. Toimenpiteinä on mm. 9 Digivarikkoa, joihin sisältyy videoita, työpajoja, materiaalia itsenäiseen pohdintaan ja työskentelyyn. Lisäksi haetaan näkökulmia ja ideoita nuoren Z-sukupolven osaamisesta palveluiden ja tuotteiden markkinoinnissa sekä asiakasymmärryksessä. Hankkeen kesto 1.11.21 - 30.6.23. Kohderyhmänä ovat Etelä-Pohjanmaan alueella toimivat eri toimialojen yksinyrittäjät ja pienet yritykset sekä yrittäjyyttä suunnittelevat. Toimenpiteet ovat käytännössä avoimia kaikille teemasta kiinnostuneille. Yhteistyökumppanina toimii Etelä-Pohjanmaan Yrittäjät.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 (siirtymäkausi 2021–2022)
Hankenumero
178779
Aloituspäivämäärä
31.10.2021
Loppumispäivämäärä
04.12.2024
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.10 Muut yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Valtiontukea sisältämätön hanke (100 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili