Julkinen hankekuvaus
Yritysryhmähankkeen pääteema on markkinoinnin tehostaminen. Yritykset tarvitsevat uusia asiakkaita sekä asiakas- ja kassavirtaa tasaisemmin ympäri vuoden. Tavoitteena on kehittää yhteisiä ohjelmapalvelutuotteita, joissa yritysten toisiaan täydentävät palvelut pääsevät esille. Tarjonta on monipuolista ja monin tavoin paketoitavissa ja yhdisteltävissä. Kotimaisten asiakkaiden lisääntyminen sekä ulkomaalaisten asiakasryhmien tavoittaminen on yritysryhmän yhteinen tavoite. Yritykset ovat tämän vuoksi valmiita panostamaan sekä yrityksen näkyvyyteen, yhteiseen näkyvyyteen, ristiin markkinointiin sekä hakeutumaan suoraan yhteistyöhön matkatoimiston ja matkanjärjestäjien kanssa. Yritysryhmähankkeessa keskitytään ohjelmapalveluiden tuotteistamiseen sekä markkinoinnin ja myynnin kehittämiseen. Yhteisiä toimenpiteitä ovat: Ohjelmapalveluiden tuotteistaminen Matkatoimisto- ja matkanjärjestäjäyhteistyön kehittäminen Matkailutuotteen esittelymateriaalit ja markkinointikampanjan rakentaminen Toiminnan organisointi vuosikellon avulla Yrityskohtaisten toimenpiteiden kautta kehitetään yritysten verkkonäkyvyyttä ja suunnitellaan markkinoinnin työkalut ristiinmarkkinointiin soveltuviksi ja yritysten oman palvelumyynnin tarpeisiin.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
96139
Aloituspäivämäärä
30.04.2019
Loppumispäivämäärä
25.10.2022
Onko kyseessä Leader-hanke?
kyllä
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili