Julkinen hankekuvaus
Hankkeen lähtökohtana on koronapandemian vaikutukset matkailualan yrityksiin. Yritykset ovat tehneet pitkäaikaista kehitystyötä, joka uhkaa ilman lisäresursseja nyt valua hukkaan, sillä yritysten tulee olla mukana eturintamassa, kun maailma avautuu matkustukselle uudestaan ja kilpailu kohteiden välillä kiristyy entisestään. Hankkeen tavoitteita ovat: 1. Kestävän matkailun edistäminen ja paikallisiin vahvuuksiin panostaminen 2. Kansainvälisyysosaamisen lisääminen 3. Digitaalisen saavutettavuuden parantaminen Tavoitteisiin pyritään kehittämällä yhteistyötä, viestintää ja kohdemarkkinatuntemusta. Hankkeessa on yritysten yhteisiä kehittämistoimenpiteitä sekä niitä tukevat yrityskohtaiset kehittämistoimenpiteet. Hankkeen toteuttajana on Naturpolis Oy ja yritysryhmään kuuluvat Pohjolan pirtti ja Kievari, Isokenkäisten klubi sekä House of Northern Senses. Hankkeen toteutusaika on 1.1.2022 - 30.9.2024.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 (siirtymäkausi 2021–2022)
Hankenumero
179111
Aloituspäivämäärä
31.12.2021
Loppumispäivämäärä
30.07.2024
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili