Hanke Kehittämishanke - 42552 Pihtiputaan Mummo 2.0 Kehittämisyhtiö Witas Oy 01.06.2017 - 24.06.2019 Päättynyt Hankkeen tiedot Ajankohtaista Yhteyshenkilöt Keskustelu Julkinen hankekuvaus Hankkeessa kehitetään kokonaisvaltaisesti Pihtiputaan Mummo-käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä eri tavoin. Hankkeessa kehitetään Pihtiputaan Mummo-brändiä sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin. Tällä tuetaan maaseudun elinvoimaa ja yhteisöllisyyttä. Lisäksi hanke edistää digitaloutta tuomalla Pihtiputaan Mummo digiaikaan. Hankkeen toiminta-alueena on Witaksen toimialue, erityisesti Pihtipudas. Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat. Lisätiedot Ohjelma/Rahasto Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 Hankenumero 42552 Aloituspäivämäärä 01.06.2017 Loppumispäivämäärä 24.06.2019 Onko kyseessä Leader-hanke? ei Toimenpide Kehittämishanke Alatoimenpide 16.10 Muut yhteistyöhankkeet Toimenpiteen tyyppi Yhteistyö Toimenpiteen tarkenne Valtiontukea sisältämätön hanke (100 %) Hankeluonne Paikallinen/Alueellinen Asiasanat kulttuuri matkailu Ajankohtaista hankkeesta Hankkeen yhteyshenkilöt Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida Kirjaudu sisään Luo uusi tili Hankkeen tiedot ELY-keskus Keski-Suomen ELY-keskus Toteutuskunta KIVIJÄRVI Julkisen rahoituksen osuus: 100,00 % Jaa: