Julkinen hankekuvaus
Hankkeessa kehitetään kokonaisvaltaisesti Pihtiputaan Mummo-käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä eri tavoin. Hankkeessa kehitetään Pihtiputaan Mummo-brändiä sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin. Tällä tuetaan maaseudun elinvoimaa ja yhteisöllisyyttä. Lisäksi hanke edistää digitaloutta tuomalla Pihtiputaan Mummo digiaikaan. Hankkeen toiminta-alueena on Witaksen toimialue, erityisesti Pihtipudas. Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
42552
Aloituspäivämäärä
01.06.2017
Loppumispäivämäärä
24.06.2019
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.10 Muut yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Valtiontukea sisältämätön hanke (100 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili