Julkinen hankekuvaus
Matkailuyrityksillä ja organisaatioilla on monenlaisia tarpeita, innovatiivisia ideoita ja ne ovat aktiivisesti mukana erilaisissa kehittämishankkeissa. Organisaatioiden valmiudet ovat vaihtelevalla tasolla ja aina tarpeet, toiveet ja kyvykkyydet eivät kohtaa parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä vaikuttaa myös kehityshankkeiden tulosten käyttökelpoisuuteen. Kehittämistoimenpiteiden vaikuttavuutta voitaisiin kehittää, jos edellä kuvatut osakokonaisuudet ovat paremmin tunnistettavissa ja siten yhteensovitettavissa. Koronaviruspandemia on aikaansaanut maailmanlaajuisen digiloikan kuluttajien käyttäytymisessä ja asenteissa, jonka seurauksena etenkin matkailutoimialan liiketoiminta on digitalisoitumassa voimakkaasti. Tässä kehityksessä suomalaisten ja keski-suomalaisten matkailuorganisaatioiden on pystyttävä kohdentamaan voimavaransa mahdollisimman tehokkaasti kilpailukyvyn turvaamiseksi. Hankkeen tavoitteena on tehdä selvitys matkailuyritysten tämänhetkisistä liiketoiminnan ja digitaalisen myynnin tarpeista, kyvykkyyksistä sekä tarjolla olevista hanke- projektipalveluista. Selvitystyön pohjalta analysoidaan miten tarpeet ja tarjottavat palvelut kohtaavat ja miten havaittuja aukkokohtia voidaan paikata.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 (siirtymäkausi 2021–2022)
Hankenumero
157500
Aloituspäivämäärä
31.05.2021
Loppumispäivämäärä
12.06.2023
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.10 Muut yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Valtiontukea sisältämätön hanke (100 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili