Julkinen hankekuvaus
Hankkeen toteuttaa Ylivieskan kaupunki, elinvoimapalvelut yhteistyössä paikallisten yrittäjien kanssa. Hankkeessa järjestetään yhteisiä live- ja webinaarikoulutuksia sekä yksilöohjausta. Koulutukset käsittelevät asiakassitouttamista, sisällöntuotantoa, asiakasymmärrystä, myyntitekniikoita, brändin näkyvyyttä ja analytiikkaa. Hankkeen tavoitteena on parantaa PK-yritysten markkinointi yhteistyötä kehittämällä sosiaalisen myynnin osaamista ja kilpailukykyä, lisätä asiakassitouttamista ja brändien näkyvyyttä, sekä syventää asiakasymmärrystä ja analytiikan hyödyntämistä. Yritykset osaavat käyttää hyödykseen myös toistensa palveluita. Lisäksi hankkeen tavoitteena on yhteistyön ja kommunikaation lisääminen yritysten välillä, sekä verkostoituminen yritysten kesken. Hankkeen tulokset: Yritykset kehittävät yhteistyötä keskenään ja osaavat hyödyntää toistensa osaamista ja synergia etuja. Yritykset saavat konkreettisia työkaluja sosiaalisen myynnin tehostamiseen. Pitkän aikavälin vaikutukset: Parantunut kilpailukyky, liiketoiminnan kasvu, lisääntynyt yhteistyö ja vahvempi brändi. Yritykset oppivat toisiltaan ja eri alojen ammattilaiset kehittävät laajan verkoston.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Euroopan maaseuturahasto 2023–2027
Hankenumero
302810
Loppumispäivämäärä
29.11.2025
Onko kyseessä Leader-hanke?
kyllä
Maaseututyyppi
Maaseudun paikalliskeskukset
Toimenpide
Yritysryhmähanke
Alatoimenpide
Maaseudun palvelujen ja toimintaympäristön kehittämisen yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmähanke sosioekonomisen rakenteen kehittämiseksi
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Kohdealue
SO8
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili