Offentlig projektbeskrivning
Käsityötuotteiden markkinakanavien ja markkinointivälineiden valinnalla on erittäin suuri merkitys tuotteiden menekkiin. Tuotteiden pitää olla näkyvillä, mutta markkinointikustannukset pitää saada pysymään kohtuullisina. Mukana olevat yritykset ovat löytäneet toisensa ja heillä on halu tiivistää markkinointiyhteistyötä näkyvyyden parantamiseksi. Kaikille yrityksille sähköisten markkinointikanavien käyttö vaatii uuden osaamisen hakemista ja uuden markkinointimateriaalin tuottamista. Yritysten markkinointi on sähköisten kanavien myötä muuttanut luonnettaan ¿ aikaisemmin yrittäjän tehtävä oli löytää tuotteesta kiinnostunut asiakas, nyt markkinoinnin tehtävä on jakaa tietoa ja saada asiakas kiinnostumaan yrityksestä ja sen palveluista asiakkaan selatessa ja vertaillessa eri yrityksiä ja tuotteita ostopäätöstä tehdessään.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
27542
Startdatum
01.05.2016
Slutdatum
25.03.2019
Är det ett Leader-projekt?
kyllä
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.3 Samarbete mellan mikroföretag
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Företagsgruppens utvecklingsprojekt (75 procent).
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto