Hanke
Utvecklingsprojekt - 42552

Pihtiputaan Mummo 2.0

Kehittämisyhtiö Witas Oy

01.06.2017 - 24.06.2019

Avslutat

Julkinen hankekuvaus

Hankkeessa kehitetään kokonaisvaltaisesti Pihtiputaan Mummo-käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä eri tavoin. Hankkeessa kehitetään Pihtiputaan Mummo-brändiä sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin. Tällä tuetaan maaseudun elinvoimaa ja yhteisöllisyyttä. Lisäksi hanke edistää digitaloutta tuomalla Pihtiputaan Mummo digiaikaan. Hankkeen toiminta-alueena on Witaksen toimialue, erityisesti Pihtipudas. Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.

Lisätiedot

Ohjelma/Rahasto

Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014 - 2020

Hankenumero

42552

Aloituspäivämäärä

01.06.2017

Loppumispäivämäärä

24.06.2019

Onko Leader

ei

Toimenpide

Utvecklingsprojekt

Alatoimenpide

16.10 Andra samarbetsprojekt

Toimenpiteen tyyppi

Samarbete

Toimenpiteen tarkenne

Projekt som inte omfattar statligt stöd (100 procent)

Hankeluonne

Lokal/Regional

Erityistavoite

4

Asiasanat

kultur
turism

Ajankohtaista hankkeesta

Hankkeen yhteyshenkilöt