Projekt
Utvecklingsprojekt - 42552

Pihtiputaan Mummo 2.0

Kehittämisyhtiö Witas Oy

01.06.2017 - 24.06.2019

Avslutat

Offentlig projektbeskrivning

Hankkeessa kehitetään kokonaisvaltaisesti Pihtiputaan Mummo-käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä eri tavoin. Hankkeessa kehitetään Pihtiputaan Mummo-brändiä sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin. Tällä tuetaan maaseudun elinvoimaa ja yhteisöllisyyttä. Lisäksi hanke edistää digitaloutta tuomalla Pihtiputaan Mummo digiaikaan. Hankkeen toiminta-alueena on Witaksen toimialue, erityisesti Pihtipudas. Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.

Mer information

Program/Fond

Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020

Projektnummer

42552

Startdatum

01.06.2017

Slutdatum

24.06.2019

Är det ett Leader-projekt?

ei

Åtgärd

Utvecklingsprojekt

Underåtgärd

16.10 Andra samarbetsprojekt

Typ av åtgärd

Samarbete

Åtgärdens specifierare

Projekt som inte omfattar statligt stöd (100 procent)

Projektkaraktär

Lokal/Regional

Taggar

Aktuellt om projektet

Projektets kontaktpersoner