Offentlig projektbeskrivning
Hankkeessa kehitetään kokonaisvaltaisesti Pihtiputaan Mummo-käsitettä ja tuodaan brändi nykyaikaan. Tavoitteena on rakentaa alusta, jolla nykyaikainen Pihtiputaan Mummo voi ilmentyä eri tavoin. Hankkeessa kehitetään Pihtiputaan Mummo-brändiä sekä visuaalisesti että sisällöllisesti. Hankkeessa luodaan yhteinen, avoimesti hyödynnettävissä oleva Mummo-brändi, jonka yritys tai yhdistys voi liittää oman tuotteensa tai palvelunsa markkinointiin. Tällä tuetaan maaseudun elinvoimaa ja yhteisöllisyyttä. Lisäksi hanke edistää digitaloutta tuomalla Pihtiputaan Mummo digiaikaan. Hankkeen toiminta-alueena on Witaksen toimialue, erityisesti Pihtipudas. Hankkeen ensisijainen kohderyhmä muodostuu Pihtiputaan ja seutukunnan yrityksistä ja yhteisöistä. Välillisenä kohderyhmänä ovat yleisesti kuluttajat, erityisesti matkailijat.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
42552
Startdatum
01.06.2017
Slutdatum
24.06.2019
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.10 Andra samarbetsprojekt
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Projekt som inte omfattar statligt stöd (100 procent)
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto