Projekt
Utvecklingsprojekt - 280721

Podcast

Kankaanpään Nuorkauppakamari - Kankaanpää Junior Chamber of Commerce ry

- 31.12.2024

Är igång

Offentlig projektbeskrivning

Podcastin tavoitteena on saada paikallisille lisää tietoisuutta alueen mahdollisuuksista ja nostaa positiivista keskustelua paikallisesti. Tavoitteena on lisätä tietoisuutta laajemmalla alueella maaseudun mahdollisuuksista. Tavoitteena on tuottaa laadukasta sisältöä mielenkiintoisilla aiheilla ja vierailla. Vieraiksi on suunniteltu Kankaanpäästä lähtöisin olevia tai asuvia julkisuuden henkilöitä sekä alueella paikallisesti vaikuttavia henkilöitä. Halutaan tuoda mahdollisimman laajasti alueen eri työmahdollisuuksia ja uratarinoita esille. Podcast julkasitaan eri äänimedioihin vuoden 2024 lopussa.

Sammanfattning av projektet

Podcastin tavoitteena oli saada paikallisille lisää tietoisuutta alueen
mahdollisuuksista ja nostaa positiivista keskustelua paikallisesti. Tavoitteena oli lisätä tietoisuutta laajemmalla alueella maaseudun mahdollisuuksista. Tavoitteena oli tuottaa laadukasta sisältöä mielenkiintoisil...

Mer information

Program/Fond

Euroopan maaseuturahasto 2023–2027

Projektnummer

280721

Slutdatum

31.12.2024

Är det ett Leader-projekt?

kyllä

Typ av landsbygd

Lokala centra på landsbygden

Åtgärd

Utvecklingsprojekt

Underåtgärd

Samarbetsprojekt för utveckling av service och verksamhetsmiljö på landsbygden

Typ av åtgärd

Samarbetsprojekt

Åtgärdens specifierare

Koordinerings- och aktiveringsprojekt

Projektkaraktär

Lokal/Regional

Målområde

SO8

Sammanfattning av projektet

Podcastin tavoitteena oli saada paikallisille lisää tietoisuutta alueen
mahdollisuuksista ja nostaa positiivista keskustelua paikallisesti. Tavoitteena oli lisätä tietoisuutta laajemmalla alueella maaseudun mahdollisuuksista. Tavoitteena oli tuottaa laadukasta sisältöä mielenkiintoisil...

Toteutus

Podcast toteutettiin suunnitellulla tavalla. Vierasmäärä pieneni suunnitelmasta, sillä aikatauluja ja käytännön asioita ei saatu vieraiden kanssa sopimaan aina. Podcast toteutettiin ostopalveluna ja markkinointi, ideointi toteutettiin itse työryhmissä.

Resultat

Tulokset olivat positiivisia. Parhaimmillaan jaksojen videoklipeillä oli 50 000 näyttökertaa. Jaksojen kuulijamäärät riippuivat paljon vieraasta ja pyörivät noin 500 paikkeilla. Saimme Podcastista hyvää palautetta ja Instagram kyselyssä useampi toivoi podcastille jatkuvuutta.

Effekter och framtidsplaner

Alueen asukkaat saivat lisää tietoisuutta eri harraste ja työmahdollisuuksista Kankaanpäässä. Vieraiden uratarinoita ja kertomuksia kuunnellen asukkaat pystyivät näkemään uusia mahdollisuuksia kotiseudussaan. Jatkosuunnitelmana harkitsemme toisen kauden toteuttamista yhteistyössä Kankaa...

Aktuellt om projektet

Projektets kontaktpersoner