Offentlig projektbeskrivning
Matkailuyrityksillä ja organisaatioilla on monenlaisia tarpeita, innovatiivisia ideoita ja ne ovat aktiivisesti mukana erilaisissa kehittämishankkeissa. Organisaatioiden valmiudet ovat vaihtelevalla tasolla ja aina tarpeet, toiveet ja kyvykkyydet eivät kohtaa parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä vaikuttaa myös kehityshankkeiden tulosten käyttökelpoisuuteen. Kehittämistoimenpiteiden vaikuttavuutta voitaisiin kehittää, jos edellä kuvatut osakokonaisuudet ovat paremmin tunnistettavissa ja siten yhteensovitettavissa. Koronaviruspandemia on aikaansaanut maailmanlaajuisen digiloikan kuluttajien käyttäytymisessä ja asenteissa, jonka seurauksena etenkin matkailutoimialan liiketoiminta on digitalisoitumassa voimakkaasti. Tässä kehityksessä suomalaisten ja keski-suomalaisten matkailuorganisaatioiden on pystyttävä kohdentamaan voimavaransa mahdollisimman tehokkaasti kilpailukyvyn turvaamiseksi. Hankkeen tavoitteena on tehdä selvitys matkailuyritysten tämänhetkisistä liiketoiminnan ja digitaalisen myynnin tarpeista, kyvykkyyksistä sekä tarjolla olevista hanke- projektipalveluista. Selvitystyön pohjalta analysoidaan miten tarpeet ja tarjottavat palvelut kohtaavat ja miten havaittuja aukkokohtia voidaan paikata.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020 (siirtymäkausi 2021–2022)
Projektnummer
157500
Startdatum
31.05.2021
Slutdatum
12.06.2023
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.10 Andra samarbetsprojekt
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Projekt som inte omfattar statligt stöd (100 procent)
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto