Offentlig projektbeskrivning
Visit Satakunta yhdessä enemmän -hankkeen tavoitteena on lisätä Satakunnan tunnettuutta kotimaisena ja kansainvälisenä matkailukohteena kirkastamalla Satakunnan matkailubrändiä. Visit Satakunta -brändi valjastetaan koko maakunnan käyttöön yhtenäisellä Satakunnan ilmeellä yhteisillä messuosastoilla ja tapahtumilla. Hankkeessa tuodaan yhteen Visit Satakunta -brändin mukaisia jo olemassa olevia tuotteita ja palveluita. Hankkeessa kartoitetaan maakuntaan toimivaa matkailun aluemarkkinoinnin mallia ja vahvistetaan matkailun aluemarkkinoinnin osaamista ja yhteistyötä. Hankkeen aikana pyritään selvittämään, miten maaseudulla toimivat yritykset voivat osallistua yhteiseen myynti- ja markkinointitoimintaan. Hankkeessa syvennetään markkinatuntemusta Satakuntaan matkustavista matkailijoista sekä heidän ostokäyttäytymisestään ja matkailupalvelujen tarpeistaan. Hankkeen tuloksena kotimaisten ja kansainvälisten matkailijoiden tietämys Satakunnasta matkailukohteena lisääntyy, mikä lisää Satakunnan matkailupalvelujen käyttöä. Pääpainotus on kotimaisissa markkinoissa, mutta samalla nostetaan myös yritysten kansainvälistymisvalmiuksia. Hankkeen pääasiallisina edunsaajina ovat satakuntalaiset maaseudulla toimivat matkailu- ja palveluyritykset. Hankkeen kohderyhmänä ovat potentiaaliset Satakuntaan matkustavat ulkomaiset ja kotimaiset matkailijat. Hanke liittyy Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelman toimenpiteeseen Maaseutuimago ja osaajapula.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
76099
Startdatum
01.09.2018
Slutdatum
22.04.2021
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.3 Samarbete mellan mikroföretag
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Datainsamlingsprojekt, industriell forskning (80 procent).
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto