29.10.2025 klo 09:00 - 12:00

Räjähtävää kasvua – Yrityksen viestinnän keinot ja kanavat

Tervetuloa viestinnän keinojen ja kanavien maailmaan! Mitä viestintä ja markkinointi ovat tänä päivänä erityisesti pienen yrityksen näkökulmasta? Tule mukaan koulutukseen, jossa viestinnän asiantuntija Arna Grym johdattelee yrittäjät pohtimaan viestinnän keinoja strategisesti. Koulutuksessa syvennytään myös sisällöntuotantoon.

Tervetuloa viestinnän keinojen ja kanavien maailmaan!

Mitä viestintä ja markkinointi ovat tänä päivänä erityisesti pienen yrityksen näkökulmasta?

Tule mukaan koulutukseen, jossa viestinnän asiantuntija Arna Grym johdattelee yrittäjät pohtimaan viestinnän keinoja strategisesti. Koulutuksessa syvennytään myös sisällöntuotantoon.

Koulutus on maksuton ja tarkoitettu kaikille maaseudun yrityksille.

Ilmoittaudu viimeistään 20.10. https://hame.mtk.fi/-/mb-viestinnankeinot-ph

Tilaisuus alkaa klo 8.45 kahvitarjoilulla.

arna-kuva-1.jpg

Arna Grym on kokenut viestinnän ammattilainen ja pidetty kouluttaja, joka tuntee pk-yritysten arjen haasteet. Hän tekee viestinnästä ymmärrettävää ja innostavaa sekä tarjoaa konkreettisia vinkkejä ja työkaluja, joiden avulla rajallisillakin resursseilla saadaan aikaan vaikuttavaa viestintää. 

Koulutuksen tavoite

Koulutuksen tavoitteena on auttaa osallistujia ymmärtämään viestinnän ja markkinoinnin rooli yrityksen strategisten tavoitteiden tukemisessa sekä suunnittelemaan kohderyhmälähtöistä, monikanavaista ja vaikuttavaa viestintää, joka auttaa vahvistamaan yritysten kilpailukykyä.

Viestintä ei ole yrityksille vain ylimääräinen kuluerä ja työtaakka, vaan siitä on yrityksen liiketoiminnalle monenlaisia hyötyjä, joita käydään läpi koulutuksessa.

  • Johdatus aiheeseen: Viestintä ja markkinointi tänä päivänä – mitä kaikkea se voi olla pienelle yritykselle?
  • Strateginen suunnittelu: Strateginen ajattelu pienessä mittakaavassa – mistä lähteä liikkeelle? Oman kohderyhmän tunnistaminen ja tavoittaminen.
  • Sisällön suunnittelu: Kanavat tutuiksi: some, verkkosivut, uutiskirjeet, paikallismedia – näin valitset oikeat kanavat. Sisältösuunnitelman laatiminen: mitä, kenelle, missä, milloin ja MIKSI?
  • Vinkkejä sisällöntuotantoon: Ideoita, pieniä tehtäviä ja esimerkkejä, jotka aktivoivat osallistujia jo koulutuksen aikana.

Järjestäjä:
Megaboosti ja KaMu-hankkeet.

Liittyvät aiheet

Avainsanat

Katso myös

Kaikki tapahtumat ›