Voit hakea keskusteluryhmiä täältä ja rekisteröityneitä jäseniä täältä
Blogi
Ruoan markkinointiin ja vientiin tarvitaan yhteinen visio ja strategia. Toimivia malleja löytyy maailmalta. Yksi niistä on italialainen Eataly.
Kirjoittaja: KIKE-hanke / Anu Ruusila, Cordial Communications Oy. Kuva: pixabay.com
Parhaimmat matalan kynnyksen vinkit Saksan elintarvikemarkkinoille niin pienille kuin vasta vientiä pohtiville yrityksille.
Kirjoittaja: KIKE-hanke / Fennopromo / Leena Filpus, Kubo Oy
Pohjolan luonnon puhtaissa ja laadukkaissa tuotteissa on potentiaalia vientimarkkinoille. Marjojen, pihkan, kerkkien ja esimerkiksi mahlan hyödyntäminen ja jalostaminen on vasta alkutekijöissään. Terveellisille premium-tuotteille on kansainvälistä kysyntää.
Kirjoittaja: KIKE-hanke / Fennopromo / Anu Ruusila, Cordial Communications Oy
Saksalainen Tiny Farms tuottaa vihanneksia Brandenburgin alueella, Berliinin itäpuolella. Kyseessä on pienten tuottajien yhteistyömalli, joka on uudenlaisella ajattelulla onnistunut kasvattamaan kannattavuuttaan ja saamaan mukaan uusia viljelijöitä.
Kirjoittaja: Viestintätoimisto Akvamariini / Fennopromo / KIKE-hanke
Teematreffit
15.09.2022 •klo 10:00 - 12:00
Ilmoittautuminen suljettu
Live-tapahtuma
20.11.2024 klo17:00 - 19:00
Webinaari
13.3.2024 klo10:00 - 11:30
Tapahtuman järjestää: Luonnonvarakeskus LUKE, Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Monipaikkainen tapahtuma
30.5.2023 klo12:30 - 15:00
Tapahtuman järjestää: MTK (keskusliitto)
24.3.2023 klo8:30 - 15:00
Tapahtuman järjestää: Kurikan kaupunki, Luonnonvarakeskus LUKE, ProAgria Etelä-Pohjanmaa, Seinäjoen ammattikorkeakoulu