Voit hakea keskusteluryhmiä täältä ja rekisteröityneitä jäseniä täältä
Blogi
8.11.2024
Maaseutu sai syyskuussa uuden suunnan ja äänen, kun Maaseutuleirillä 2024 luotiin Maaseudun eeppinen ydin ja brändikirja. Tämä teos, jota voidaan kuvailla sekä yhteiseksi työkaluksi että rohkeaksi manifestiksi, tiivistää suomalaisen maaseudun ytimen: sen vahvan, rehellisen ja ankaran luonteen, joka kumpuaa perinteistä, luonnosta ja ihmisistä. Brändikirja on syntynyt lähes 40 maaseutuilijan yhteistyöllä, heijastaen moninaista näkökulmaa, jota maaseutu Suomessa edustaa.
Kirjoittaja: Piritta Syrjälä, Aktion Österbotten
10.9.2024
Elintarvikevinnissä maabrändillä on väliä, eikä silloin kannata pelata varovasti ja varmaan päälle. Tarvitaan rohkeutta ja johdonmukaista viestiä.
Kirjoittaja: KIKE-hanke
31.5.2024
Parhaimmat matalan kynnyksen vinkit Saksan elintarvikemarkkinoille niin pienille kuin vasta vientiä pohtiville yrityksille.
Kirjoittaja: KIKE-hanke / Fennopromo / Leena Filpus, Kubo Oy
24.4.2024
Miksi yrittää yksin, kun yhdessä voi olla kokoaan suurempi? Pienten ja vientiuransa alussa olevat elintavikeyritykset hyötyisivät yritysyhteistyöstä ja uskottavasta tarinasta..
Uutinen
14.6.2022
Tietokortti
08.11.2024
Webinaari
29.4.2025 klo14:45 - 16:45
Live-tapahtuma
9.4.2025 klo9:00 - 12:00
18.3.2025 klo9:00 - 11:00
Monipaikkainen tapahtuma
5.2.2025 klo8:00 - 12:00
Tapahtuman järjestää: MTK-Pohjois-Savo