Julkinen hankekuvaus
Käsityötuotteiden markkinakanavien ja markkinointivälineiden valinnalla on erittäin suuri merkitys tuotteiden menekkiin. Tuotteiden pitää olla näkyvillä, mutta markkinointikustannukset pitää saada pysymään kohtuullisina. Mukana olevat yritykset ovat löytäneet toisensa ja heillä on halu tiivistää markkinointiyhteistyötä näkyvyyden parantamiseksi. Kaikille yrityksille sähköisten markkinointikanavien käyttö vaatii uuden osaamisen hakemista ja uuden markkinointimateriaalin tuottamista. Yritysten markkinointi on sähköisten kanavien myötä muuttanut luonnettaan ¿ aikaisemmin yrittäjän tehtävä oli löytää tuotteesta kiinnostunut asiakas, nyt markkinoinnin tehtävä on jakaa tietoa ja saada asiakas kiinnostumaan yrityksestä ja sen palveluista asiakkaan selatessa ja vertaillessa eri yrityksiä ja tuotteita ostopäätöstä tehdessään.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
27542
Aloituspäivämäärä
01.05.2016
Loppumispäivämäärä
25.03.2019
Onko kyseessä Leader-hanke?
kyllä
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili