Julkinen hankekuvaus
Hankkeen tavoitteena on uusien myyntikanavien ja tapojen kartoittaminen ja kehittäminen, kiertoryhmätuotteiden kehittäminen, tuotteiden ja sähköisten toimintojen kehittäminen, osaamisen ja yhteistyön kehittäminen ja oppiminen. Hankkeen tavoitteena on tiedon hankkiminen, tuotteiden ja toimintojen kehittäminen, osaamisen kehittäminen ja yhdessä oppiminen. Yritysryhmähankkeen tavoitteet voidaan jakaa kuuteen (6) päätavoitteeseen: 1. Yhteisen teeman luominen ja siihen sopivien tuotteiden ja tuotepakettien kehittäminen kierto- ja kokousmatkailuun. 2. Kartoituksen avulla löytää uusia myyntikanavia ja kehittää heille uusia tuotepaketteja 3. Sähköisen markkinointimateriaalin/some- valmiuksien parantaminen 4. Tuotteiden ja tuotepakettien brändäys ja nykyaikaiset tuotekuvaukset (still-kuvat, videot ja kopterikuvat) 5. Yritysten koulutus ja benchmarkkaus 6. Yhteismyynnin organisoiminen ja yhteistyöstä sopiminen Hankkeeseen osallistuvat yritykset: Hotelli Kainuu Oy, Pro Kuhmo Oy, Kultainen Kukko V. Huovinen Oy, Aawa International Oy (Hotelli Kalevala), Roomstar Hotels Oy , Saija Oy, Osuuskunta Kainuun Kuutamokeikat.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
50907
Aloituspäivämäärä
31.08.2017
Loppumispäivämäärä
17.04.2019
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.10 Muut yhteistyöhankkeet
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili