Julkinen hankekuvaus
Triangeli-hankkeessa kootaan yritysverkosto, jossa Premium Visit ry:n matkailuverkoston toiminta laajennetaan liitännäistoimialoille; taidekäsityö/design, lähiruoka, ravintolat, kulttuuri ja taide sekä hyvinvointipalvelut. Yhteensä hankkeen aikana laajennetussa verkostossa toimii 80-90 yritystä. Verkosto tarjoaa merkittävän synergiaedun matkailun ja sen liitännäistoimialojen kesken. Hankkeen aikana laajennetaan yhteistyötä Itä- ja Keski-Uusimaan matkailun ja sen liitännäistoimialojen kesken niin, että verkosto tarjoaa yhteisiä matkailutuotteita mm. Visit Finlandin, StopOver-ohjelman sekä Visit Helsingin kasvaviin tarpeisiin. Tavoitteena on luoda matkailutoimialalle koko maan mittakaavassa uudenlainen verkostomalli, jonka toiminta perustuu laajaan palvelukonseptiin. Kehittämishankkeen keskeisimmät toimenpiteet ovat yrittäjäverkoston koulutus, tuotteistaminen ja markkinointi. Yhteisen verkkoportaalin avulla verkosto markkinoi tuotteitaan kotimaassa sekä kansainvälisillä matkailumarkkinoilla. Verkoston kansainvälistä markkinointia varten lanseerataan brändi "HelsinkiEast/HelsinkiOst". Hankkeen toteutuksesta vastaavat Edupoli ja Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
15750
Aloituspäivämäärä
31.12.2015
Loppumispäivämäärä
15.02.2019
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Tiedonhankintahanke, teollinen tutkimus (tuki 80 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili