Offentlig projektbeskrivning
Triangeli-hankkeessa kootaan yritysverkosto, jossa Premium Visit ry:n matkailuverkoston toiminta laajennetaan liitännäistoimialoille; taidekäsityö/design, lähiruoka, ravintolat, kulttuuri ja taide sekä hyvinvointipalvelut. Yhteensä hankkeen aikana laajennetussa verkostossa toimii 80-90 yritystä. Verkosto tarjoaa merkittävän synergiaedun matkailun ja sen liitännäistoimialojen kesken. Hankkeen aikana laajennetaan yhteistyötä Itä- ja Keski-Uusimaan matkailun ja sen liitännäistoimialojen kesken niin, että verkosto tarjoaa yhteisiä matkailutuotteita mm. Visit Finlandin, StopOver-ohjelman sekä Visit Helsingin kasvaviin tarpeisiin. Tavoitteena on luoda matkailutoimialalle koko maan mittakaavassa uudenlainen verkostomalli, jonka toiminta perustuu laajaan palvelukonseptiin. Kehittämishankkeen keskeisimmät toimenpiteet ovat yrittäjäverkoston koulutus, tuotteistaminen ja markkinointi. Yhteisen verkkoportaalin avulla verkosto markkinoi tuotteitaan kotimaassa sekä kansainvälisillä matkailumarkkinoilla. Verkoston kansainvälistä markkinointia varten lanseerataan brändi "HelsinkiEast/HelsinkiOst". Hankkeen toteutuksesta vastaavat Edupoli ja Haaga-Helia Ammattikorkeakoulu.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
15750
Startdatum
31.12.2015
Slutdatum
15.02.2019
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.3 Samarbete mellan mikroföretag
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Datainsamlingsprojekt, industriell forskning (80 procent).
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto