Julkinen hankekuvaus
Flavours of Kuusamo Lapland on kuuden kuusamolaisen matkailuyrityksen kolmivuotinen kehittämishanke. Hankkeella pyritään tukemaan alueen matkailun omaleimaisia kärkituotteita, joiden avulla alue pystyy erikoistumaan ja erottautumaan muista matkakohteista. Lisäksi kasvua haetaan matkailun ympärivuotisuuden edistämiseen ja kesään soveltuvien matkailutuotteiden ja -palveluiden saamiseen myyntiin uusille/oikeille kohderyhmille kullekin parhaiten soveltuvilla tavoilla tuotettuina ja markkinoituina. Tämä vaatii tietoa ja osaamista eri kohdemaista ja kulttuureista sekä menetelmistä, joilla valitut kohderyhmät parhaiten tavoitetaan. Sähköiset myyntikanavat nousevat tulevaisuudessa entistä merkittävämpään asemaan matkailumyynnissä, joten niiden kehityksessä on oltava mukana. Hankkeella on kolme toisiaan tukevaa päätavoitetta: 1. Kansainvälisyysosaamisen lisääminen, uusien kohdealueiden pilotointi ja vanhojen vahvistaminen 2. Ympärivuotisuuden kehittäminen erityisesti special interest -tarjontaan panostamalla 3. Uusien markkinointimenetelmien ja jakelu-/myyntikanavien testaus
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
14826
Aloituspäivämäärä
31.12.2015
Loppumispäivämäärä
08.04.2020
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili