Offentlig projektbeskrivning
Flavours of Kuusamo Lapland on kuuden kuusamolaisen matkailuyrityksen kolmivuotinen kehittämishanke. Hankkeella pyritään tukemaan alueen matkailun omaleimaisia kärkituotteita, joiden avulla alue pystyy erikoistumaan ja erottautumaan muista matkakohteista. Lisäksi kasvua haetaan matkailun ympärivuotisuuden edistämiseen ja kesään soveltuvien matkailutuotteiden ja -palveluiden saamiseen myyntiin uusille/oikeille kohderyhmille kullekin parhaiten soveltuvilla tavoilla tuotettuina ja markkinoituina. Tämä vaatii tietoa ja osaamista eri kohdemaista ja kulttuureista sekä menetelmistä, joilla valitut kohderyhmät parhaiten tavoitetaan. Sähköiset myyntikanavat nousevat tulevaisuudessa entistä merkittävämpään asemaan matkailumyynnissä, joten niiden kehityksessä on oltava mukana. Hankkeella on kolme toisiaan tukevaa päätavoitetta: 1. Kansainvälisyysosaamisen lisääminen, uusien kohdealueiden pilotointi ja vanhojen vahvistaminen 2. Ympärivuotisuuden kehittäminen erityisesti special interest -tarjontaan panostamalla 3. Uusien markkinointimenetelmien ja jakelu-/myyntikanavien testaus
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
14826
Startdatum
31.12.2015
Slutdatum
08.04.2020
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
16.3 Samarbete mellan mikroföretag
Typ av åtgärd
Samarbete
Åtgärdens specifierare
Företagsgruppens utvecklingsprojekt (75 procent).
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto