Julkinen hankekuvaus
Sähköisestä markkinoinnista myyntiä! Saarijärven seudun matkailuyrittäjien yritysryhmähankkeen tavoitteena on lisätä yritysryhmään osallistuvien matkailuyritysten myyntiä suunnitelmallisilla ja valittuun kohderyhmään kohdennetuilla sähköisen markkinoinnin toimenpiteillä. Sähköiset markkinointikampanjat voivat olla sekä yhteisiä että yrityskohtaisia. Yritysryhmän tavoitteena on myös muodostaa yhteisiä palvelukokonaisuuksia, joista matkailija voi valita mieleisensä tuotteet ja palvelut. Samalla nostetaan Saarijärven seudun näkyvyyttä ja houkuttelevuutta matkailukohteena. Yritysryhmässä mukana olevien matkailuyritysten sähköisestä viestinnästä tehdään suunnitelmallista ja päätetään oikeat myyntikanavat tärkeimpien kohderyhmien tavoittamiseksi. Yrittäjät myös saavat tukea www-sivujensa ja sosiaalisen median sisällöntuotantoon, hakukoneoptimointiin sekä analytiikan hyödyntämiseen. Matkailuyrittäjien osaamista lisätään yhteisillä koulutustyöpajoilla ja yrityskohtaisella ohjauksella, joiden aiheena on esim. sähköisen viestinnän sisällöntuotanto, sosiaalisen median ja sähköisten myyntikanavien hyödyntäminen tai yhteisten palvelukokonaisuuksien muodostaminen. Matkailuyrittäjät toteuttavat valituille kohderyhmille sosiaalisen median ja muita tarpeelliseksi katsottavia sähköisen viestinnän kampanjoita ryhmänä ja itsenäisesti. Hankkeen hallinnoijana toimii Jyväskylän ammattikorkeakoulu ja hanke toteutetaan 1.10.2017-31.8.2018.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
52076
Aloituspäivämäärä
30.09.2017
Loppumispäivämäärä
24.04.2019
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Yritysryhmän kehittämishanke (75 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili