Julkinen hankekuvaus
Visit Satakunta yhdessä enemmän -hankkeen tavoitteena on lisätä Satakunnan tunnettuutta kotimaisena ja kansainvälisenä matkailukohteena kirkastamalla Satakunnan matkailubrändiä. Visit Satakunta -brändi valjastetaan koko maakunnan käyttöön yhtenäisellä Satakunnan ilmeellä yhteisillä messuosastoilla ja tapahtumilla. Hankkeessa tuodaan yhteen Visit Satakunta -brändin mukaisia jo olemassa olevia tuotteita ja palveluita. Hankkeessa kartoitetaan maakuntaan toimivaa matkailun aluemarkkinoinnin mallia ja vahvistetaan matkailun aluemarkkinoinnin osaamista ja yhteistyötä. Hankkeen aikana pyritään selvittämään, miten maaseudulla toimivat yritykset voivat osallistua yhteiseen myynti- ja markkinointitoimintaan. Hankkeessa syvennetään markkinatuntemusta Satakuntaan matkustavista matkailijoista sekä heidän ostokäyttäytymisestään ja matkailupalvelujen tarpeistaan. Hankkeen tuloksena kotimaisten ja kansainvälisten matkailijoiden tietämys Satakunnasta matkailukohteena lisääntyy, mikä lisää Satakunnan matkailupalvelujen käyttöä. Pääpainotus on kotimaisissa markkinoissa, mutta samalla nostetaan myös yritysten kansainvälistymisvalmiuksia. Hankkeen pääasiallisina edunsaajina ovat satakuntalaiset maaseudulla toimivat matkailu- ja palveluyritykset. Hankkeen kohderyhmänä ovat potentiaaliset Satakuntaan matkustavat ulkomaiset ja kotimaiset matkailijat. Hanke liittyy Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelman toimenpiteeseen Maaseutuimago ja osaajapula.
Lisätiedot
Ohjelma/Rahasto
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Hankenumero
76099
Aloituspäivämäärä
01.09.2018
Loppumispäivämäärä
22.04.2021
Onko kyseessä Leader-hanke?
ei
Toimenpide
Kehittämishanke
Alatoimenpide
16.3 Mikroyritysten yhteistyö
Toimenpiteen tyyppi
Yhteistyö
Toimenpiteen tarkenne
Tiedonhankintahanke, teollinen tutkimus (tuki 80 %)
Hankeluonne
Paikallinen/Alueellinen
Vain kirjautuneet käyttäjät voivat kommentoida
Kirjaudu sisään Luo uusi tili