Offentlig projektbeskrivning
KeSmo -on Keski-Suomen maaseudun muotoilun tiedotus- ja aktivointihanke. Hanke toteutetaan vuosina 2016 -2018. KeSmo -projektin tavoitteena on informoida yrityksiä asiakas- ja käyttäjälähtöisen muotoilun hyödyistä; yrityksen tuotekehityksessä, kilpailukyvyssä, kansainvälistymisessä, verkostoitumisessa sekä kestävän kehityksen osaamisessa. 1. Tiedotetaan alueen yritykset muotoilun mahdollisuuksista ja hyödyistä. 2. Aktivoidaan yritysten muotoiluosaamista -> vahvistaa ja monipuolistaa yritysten kasvua ja kansainvälistymistä. 3. Lisätään yritysten asiakas- ja käyttäjälähtöistä muotoiluymmärrystä -> kilpailukyvyn parantaminen, uusien tuotteiden, palveluiden ja menetelmien kehittäminen. 4. Tiedotetaan yrityksille uudenlaisista toimintamalleista ja yhteistyömahdollisuuksista verkostomaisen toimintamallin avulla. Muotoilun tiedotus- ja aktivointitilaisuudet toteutetaan paikkakuntakohtaisina teematilaisuuksina Keski-Suomen maaseudulla. Tilaisuuksissa muotoilun eri osa-alueiden asiantuntijat kertovat käytännön esimerkkien avulla (yrityscaset) , miten asiakas- ja käyttäjälähtöinen tuotekehitys ja muotoilu luo uusia mahdollisuuksia yrityksen tuotekehitykseen ja yrityksen kilpailukykyyn.
Mer information
Program/Fond
Manner-Suomen maaseudun kehittämisohjelma 2014–2020
Projektnummer
16667
Startdatum
29.02.2016
Slutdatum
17.04.2019
Är det ett Leader-projekt?
ei
Åtgärd
Utvecklingsprojekt
Underåtgärd
1.2 Informationsförmedling och demonstrationer
Typ av åtgärd
Utbildning och information
Åtgärdens specifierare
Informationsförmedling och demonstrationsåtgärder, utveckling
Projektkaraktär
Lokal/Regional
Endast inloggade användare kan kommentera
Logga in Skapa nytt konto